De kracht van de klant

Het is voor klanten erg vervelend als zij een bedrijf bellen en er niet wordt opgenomen. In deze tijd is het normaal geworden dat een bedrijf op ieder moment bereikbaar voor de klant is. In Nederland zijn er zoveel bedrijven die hetzelfde product of dienst leveren dat de klant bepaalt, het zal dan ook enige tijd duren voordat de klant weer is terug gewonnen. Als een bedrijf niet bereikbaar is en de klant merkt op dat een ander bedrijf meer aandacht aan klanten besteedt, zal degene overstappen naar het andere bedrijf. Wat opvalt is dat er steeds meer bedrijven actief zijn op de verschillende social-media en dit is niet vreemd omdat dit online platforms van huidige en potentiele klanten zijn. Toch is er een groep mensen die bedrijven door middel van de telefoon benaderen, dit komt omdat zij direct van antwoord worden voorzien. De kans bestaat dat bij een bericht op social-media er geen direct antwoord wordt gegeven, sterker nog dit kan enkele uren of dagen duren. Het opbellen van bedrijven is nog steeds de snelste manier om respons te krijgen. 

Ondanks dat klanten van bedrijven verwachten dat zij direct klaar staan is dit niet altijd mogelijk. In deze tijd bellen zoveel mensen naar een bedrijf dat er geen moment voor zal komen dat de telefoon met rust gelaten wordt. Een ondernemer of vertegenwoordiger wordt zelfs om de zoveel minuten gebeld. Het is voor de kleinere bedrijven onmogelijk om een nieuw personeelslid aan te nemen die verantwoordelijk is voor het beantwoorden van inkomende oproepen, dit komt omdat dit niet binnen het budget past. Voor de grotere bedrijven is dit geen probleem omdat een nieuw personeelslid binnen het budget past. De kleinere bedrijven kunnen er voor kiezen om een inbound callcenter te nemen, dit zijn bedrijven die dienen als een antwoordservice voor de inkomende oproepen. Er wordt als het ware een extern bedrijf ingehuurd om de telefoon op te nemen.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl

Tags:

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

  Als je ooit een evenement hebt bezocht waar je ogen groter waren dan je maag, dan weet je hoe

...

  Of je nu vanuit huis werkt of op kantoor, een goed bureau is essentieel voor een productieve werkdag. Laten

...

  Als de zon hoog aan de hemel staat en de temperaturen stijgen, is er één accessoire dat je absoluut

...

  Een duikelrek in je achtertuin is niet alleen een geweldige manier om je kinderen actief te houden, maar het

...

Als je op zoek bent naar een dakdekker, dan ben je waarschijnlijk al tegen een aantal vragen aangelopen. Waar moet

...

Duiken is een van de meest opwindende avonturen die je kunt beleven. Of je nu een beginner bent of al

...

  Als je een cabriolet hebt, weet je hoe geweldig het is om met het dak open te rijden. De

...

Een unieke beachclub ervaring Stel je voor: je voeten in het zand, een verfrissende cocktail in je hand en een

...

Van prefab bouwen wint steeds meer aan populariteit. Steeds meer mensen kiezen voor deze efficiënte manier van bouwen. Maar wat

...

  Als je een cabriolet hebt, weet je hoe geweldig het is om met het dak open te rijden. De

...

Ben je bezig met een nieuw project en op zoek naar topkwaliteit hout? Dan moet je zeker eens kijken bij

...

Of je nu een groot bedrijfsevent organiseert of gewoon de dagelijkse koffieroutine op kantoor wilt verbeteren, het huren van een

...

Orthodontische zorg is een essentieel onderdeel van de tandheelkunde, en in België zijn er tal van mogelijkheden om je gebit

...

Beton is het fundament van de moderne bouw. Of je nu een wolkenkrabber bouwt of een brug, beton is bijna

...

Welkom in de wereld van netten en doeken! Of je nu een sportliefhebber bent, groene vingers hebt of gewoon op

...

Ondergoed is misschien wel het meest onderschatte onderdeel van je garderobe. Het is de onzichtbare held die ervoor zorgt dat

...

Batterijen en accu’s zijn overal om ons heen. Van je smartphone tot elektrische voertuigen, deze energiebronnen zijn essentieel in ons

...

  In de moderne bedrijfswereld is het essentieel om een werkomgeving te creëren die met medewerkers meegroeit. Het gaat niet

...