i2D
Artikel Portaal

Archive for the ‘Zakelijke dienstverlening’ Category

Vooral in de piekperiode vaak naar medewerker melkveehouderij gezocht

woensdag, december 20th, 2017

Regelmatig wordt er een medewerker melkveehouderij gezocht voor een bepaalde periode. Dat heeft te maken met het feit dat er in de melkveehouderij- en geitensector elk jaar weer piek- en dal perioden zijn. Vooral in de periode van het jaar dat er veel kalveren of kleine geitjes worden geboren heeft u uw handen vol. Overvol zelfs, en u kunt best wat hulp gebruiken bij het uitvoeren van de werkzaamheden. In deze piekperioden kunt u voor extra arbeidskrachten dan ook terecht bij Sterwerk. Bij dit uitzend- en detacheringsbureau kunt u een vacature openzetten als er een medewerker bij uw melkveehouderij wordt gezocht. De ervaren intercedenten van Sterwerk gaan dan voor u op zoek naar geschikte kandidaten. Uiteindelijk bepaald u altijd zelf wat u de beste match vindt.

Medewerker melkveehouderij gezocht op detacherings- of uitzendbasis

Worden er binnen uw melkveehouderij nog koeienmelkers en geitenmelkers gezocht? Wij hebben de oplossing voor u: via Sterwerk kunt u deze medewerkers heel gemakkelijk en snel inhuren en hoeft u niet zelf op zoek naar arbeidskrachten. Binnen de sector is er vaak behoefte aan arbeidskrachten op tijdelijke- of seizoen basis. Daarom kunt u bij Sterwerk kiezen voor een uitzend- of een detacheringscontract. Bij uitzenden kiest u voor een medewerker die u voor een bepaalde periode inhuurt. Dit type contract houdt veel opties voor flexibiliteit open. Wilt u voor langere tijd iemand inhuren? Kies dan voor een detacheringscontract. De medewerker komt dan bij Sterwerk op de payroll te staan, dus u hoeft zich ook niet bezig te houden met de administratieve afhandeling.

Medewerker melkveehouderij gezocht voor bedrijven in Nederland en Duitsland

Heeft u al de nodige ervaring binnen de melkveehouderij sector? En zou u deze graag uitbreiden door bij verschillende bedrijven in deze sector mee te draaien en zo een kijkje in de keuken te krijgen? Dan is het interessant om eens te kijken bij de vacatures op de website van Sterwerk. Hier worden regelmatig vacatures aangeboden in de melkveehouderij sector. Zo wordt er een medewerker melkveehouderij gezocht die aan de slag kan op verschillende melkveebedrijven in Nederland en/of Duitsland. Ziet u zichzelf in een dergelijke functie werken, en heeft u de ervaring waar om wordt gevraagd in de vacature? Maak dan snel een afspraak voor een intakegesprek. Wie weet gaat u binnenkort aan de slag bij een van de klanten van Sterwerk!

Een interim manager verzorgt de implementatie van de 5S methode

dinsdag, december 19th, 2017

Gaat u binnenkort uw bedrijfsvoering veranderen om efficiënter te kunnen werken? Dan is het logisch dat u wilt dat dit op een goede manier wordt gedaan. Heeft u er dan al eens aan gedacht om een interim manager in te huren? U kunt hiervoor bijvoorbeeld terecht bij een specialist zoals Blokss. Dit bedrijf levert uitsluitend coaches die al jarenlang ervaring hebben opgedaan binnen grote internationale bedrijven. Hierdoor kunnen ze u perfect helpen bij de implementatie van de 5S methode binnen uw onderneming. En dat is nog maar het begin. Een interim manager kan zorgen voor een breed scala aan strategische veranderingen om uw bedrijfsprocessen zo efficiënt mogelijk te maken.

Persoonlijke coaching en advies, bijvoorbeeld voor 5S methode implementatie

Uw bedrijf is constant aan het veranderen, u innoveert en zorgt dat u zo efficiënt mogelijk werkt. Maar u kunt echt efficiënter werken met de 5S methode. Maar weet u precies hoe u uw dagelijkse processen zo veel mogelijk kan blijven optimaliseren? Een professionele en ervaren coach kan u hierbij helpen. U vindt zo’n coach bij een bedrijf genaamd Blokss. Dit bedrijf begeleidt en coacht u op een hands-on manier. Zo kunt u meteen aan de slag met het verbeteren van uw bedrijfsprocessen. Wat dacht u er bijvoorbeeld van om over te gaan op implementatie van de 5S methode? Of wellicht een andere manier om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren? De juiste coaching maakt het mogelijk!

Gebruikmaken van de 5S methode? Kies voor implementatie door de specialist!

Uw werkplek beter organiseren? Kies voor de 5S methode die origineel uit Japan komt. Met deze oorspronkelijk Japanse methode zorgt u ervoor dat u efficiënter kunt werken. Wel is het hierbij belangrijk dat de implementatie van de 5S methode op de goede manier gebeurt. Zo haalt u de maximale resultaten. Zeker weten dat alles goed gaat bij de implementatie van de 5S methode binnen uw bedrijf? Schakel dan de diensten van een echte specialist als Blokss in. Dankzij de juiste kennis van het vakgebied en de ruime ervaring binnen dit bedrijf, weet u zeker dat u op deskundige manier wordt geholpen bij het verbeteren van de werkprocessen binnen uw bedrijf.

De juridische werkgever is het payroll bedrijf

vrijdag, december 8th, 2017

Wist u dat het werken met personeel via een payroll bedrijf vele voordelen kent? Een van de grote voordelen is namelijk dat deze de juridische werkgever van het personeel is. Hierdoor hoeft u bijvoorbeeld niet de salarisadministratie te doen. Hierdoor heeft u ook geen werkgeversrisico’s. Zelfs de verzekeringen en afhandeling bij ziekte of arbeidsongeschiktheid worden door een ervaren payroll bedrijf als Uitzendbureau Brabant voor u geregeld. Het werken met personeel op basis van payroll komt van pas in allerlei verschillende sectoren, omdat het personeel erg flexibel in te huren is. Dit is handig in bijvoorbeeld in de transport en industrie, maar ook in bijvoorbeeld de horeca waar het extra druk kan zijn in de zomermaanden en tijdens de feestdagen.

Geen werknemers risico’s met het inhuren van personeel bij een payroll bedrijf

Heeft u wel eens gedacht aan al de verschillende verzekeringen die u moet regelen voor uw nieuwe personeel? Het uitbetalen bij ziekte en bijvoorbeeld het goed op orde brengen en houden van de salarisadministratie? Kies daarom voor een payroll bedrijf als Uitzendbureau Brabant voor verschillende branches voor het inhuren van uw personeel! Het payroll bedrijf is de wettelijke werkgever van het personeel waardoor u geen werkgeversrisico’s heeft. Een ander bijkomend voordeel is dat het personeel dat u inhuurt via een payroll bedrijf erg flexibel is. U kunt dus personeel inzetten wanneer u dat nodig heeft. Vooral in de horeca, detailhandel en transport is dit erg handig.

Een ervaren payroll bedrijf voord de inzet van flexibel personeel

Het kan voorkomen dat u in bepaalde tijden meer personeel nodig heeft dan in andere tijden. Denk aan het telen van fruit en het plukken ervan, de zomermaanden om uw terras goed te kunnen bedienen of het bezorgen van pakjes in de decembermaand. Het is dan erg fijn wanneer u personeel in kunt huren voor een kortere periode. Dit kan door personeel in te huren via een payroll bedrijf. Als u hiervoor kiest dan is het personeel niet bij u in dienst, maar bij het payroll bedrijf. Hierdoor kunt u gemakkelijk personeel inhuren op momenten dat u het drukker heeft. Het mooiste van alles is dat u niet verantwoordelijk bent bij ziekte of arbeidsongeschiktheid, want een payroll bedrijf als Uitzendbureau Brabant is juridisch werkgever.

Er bestaan tal van mogelijkheden om uw administratie te digitaliseren

donderdag, november 23rd, 2017

Heeft u veel papierwerk liggen waar u geen overzicht meer door heeft? In dat geval is het aan te raden om over te stappen naar intelligente documentverwerkingen. Digitale communicatie heeft de laatste jaren een enorme groei meegemaakt. U wilt als ondernemer toch ook meegaan met de tijd? Kies er dan voor om uw administratie te digitaliseren. Bij een specialist in digitale oplossingen als BMconsultants kunt u terecht voor een enorme diversiteit aan mogelijkheden. Om u te helpen om uw administratie op de best mogelijke manier te digitaliseren, kunt u bij deze specialist terecht voor deskundig advies. Zo vertellen ze u alles over de mogelijkheden die ze uw bedrijf kunnen bieden bij het digitaliseren van uw administratie en om gebruik te gaan maken van digitale factuurverwerking. Dit doen ze op basis van een analyse van uw bedrijf en de wensen die u heeft. Hierdoor kunt u echt rekenen op persoonlijk advies.

Vaste werkwijze wanneer u uw administratie laat digitaliseren

Welk gedeelte binnen uw administratie is toe aan digitalisatie? Administratie digitaliseren door BMconsultants wordt gecombineerd met een analyse. Zo begint de specialist vooraf altijd met een Quick Scan Analyse. Dit is een vast onderdeel voorafgaand aan de inrichting van complexere digitaliseringsvraagstukken. Tijdens de analyse wordt gekeken naar de huidige situatie en behoeften op korte en lange termijn. Vervolgens worden mogelijke oplossingen opgesteld en krijgt u advies over invoering van deze scanoplossingen. Uiteindelijk presenteert de specialist de bevindingen, adviezen en een indicatie van de kosten in een rapport. Na de Quick Scan Analyse volgt een offerte en wordt het plan voor bijvoorbeeld de digitale factuurverwerking geïmplementeerd.

Digitale factuurverwerking, hoe gaat dat in zijn werk?

Een digitale administratie kent vele voordelen. Echter gaat er een proces aan vooraf dat deskundig en overzichtelijk moet worden uitgevoerd. Overweegt u om met uw bedrijf over te gaan op digitale factuurverwerking? Dan is het belangrijk dat u van tevoren weet hoe dat in zijn werk gaat. Voordat u digitale factuurverwerking gaat integreren in uw bedrijfsprocessen, moeten eerst alle huidige papieren facturen worden gescand, geïndexeerd en geordend. Hierna is het tijd om het proces van digitale factuurverwerking door te voeren in uw onderneming. Een specialist als BMconsultants kan u hiermee helpen. Met trainingen leren ze uw medewerkers te werken met het digitale factureringssysteem. Op deze manier kunt u in slechts korte tijd de administratie binnen uw onderneming digitaliseren en een snellere factuurverwerking voor de toekomst opzetten.

Voordelige tarieven bij een van de betere administratiekantoren in Amsterdam

woensdag, november 22nd, 2017

Bent u op zoek naar een professionele boekhouder voor uw belastingaangifte? Een specialist die inspringt op uw individuele wensen? Dat is waarom een van de fijnste administratiekantoren uit de omgeving van Amsterdam vooral veel belang hecht aan persoonlijke aandacht. Zo weet u zeker dat u op de juiste manier, voor uw specifieke situatie, wordt geholpen. Wilt u bijvoorbeeld een boekhouder inschakelen voor het invullen van uw belastingaangifte? Dan verlangt u vast flexibiliteit en persoonlijkheid. Ieder bedrijf of organisatie is namelijk anders. Een van de fijnste administratiekantoren uit de omgeving van Amsterdam inschakelen? Kies dan voor een specialist als BLC•Finance View.

Boekhouder belastingaangifte levert diversiteit aan diensten

U nooit meer druk maken om financiële zaken. Dat is toch een heerlijk gevoel? Een professioneel boekhouder voor het invullen en indienen van uw belastingaangifte vindt u in BLC•Finance View. Maar deze specialist kunt u voor een diversiteit aan diensten inschakelen. Zo levert een van de betere administratiekantoren uit de omgeving van Amsterdam allereerst professioneel advies over uw financiële zaken. Daarnaast kan de specialist niet alleen als boekhouder voor belastingaangifte optreden, maar ook uw efficiënte bedrijfsadministratie regelen. Ook staat de specialist voor u klaar bij salarisadministratie. En tot slot kunt u de specialist inschakelen voor het opstellen van jaarstukken en fiscale aangiften. Op een efficiënte manier uw organisatie versterken en profiteren van verschillende belastingvoordelen: dát is waar de specialist u bij helpt.

Voordelig alternatief voor de vaak dure administratiekantoren in omgeving Amsterdam

Wilt u geen hoge kosten voor het uitbesteden van uw financiële zaken? Dan doet u er goed aan te kiezen voor een specialist als BLC•Finance View. Dit is een modern en voordelig alternatief voor dure administratiekantoren in Amsterdam. De specialist biedt namelijk de juiste dienstverlening en het juiste advies voor een aantrekkelijke prijs. Heeft u financieel advies nodig? Wilt u een boekhouder inschakelen die uw belastingaangifte voor u doet? Of wilt u uw complete administratie uit handen geven aan een echte specialist? De ervaren medewerkers van een van de beste administratiekantoren in de omgeving van Amsterdam helpen u met al uw financiële zaken.

Schoonmaakbedrijf omgeving Maastricht en Weert: voor bedrijfsruimte, winkelpand én kantooromgeving

maandag, september 11th, 2017

Een schoonmaakbedrijf in Maastricht en omgeving, zoals Weert, kan u helpen met de schoonmaak van een diversiteit aan panden. Denk bijvoorbeeld aan uw kantooromgeving, bedrijfsruimte of winkelpand. Dan wilt u natuurlijk alleen een specialist inschakelen die oplossingen op maat biedt. Want u wilt natuurlijk wel weten waar u aan toe bent. Bij BASE Schoonmaakdiensten ontvangt u altijd alleen de schoonmaak die u wenst. U heeft contact met één vaste medewerker, die uw wensen en eisen precies met u kan bespreken. Of u nu interieurverzorging, glasbewassing of het schoonmaken van vloeren wenst; het professionele schoonmaakbedrijf in de omgeving van Maastricht en Weert houdt zich altijd aan gemaakte afspraken.

Diverse schoonmaakdiensten met zorg uitgevoerd door Schoonmaakbedrijf omgeving Weert en Maastricht

U bent verzekerd van hoge kwaliteit bij BASE Schoonmaakdiensten. En dat is natuurlijk ook wat u het liefste heeft! Deze specialist staat u bij in diverse schoonmaakklussen. Zo kan de specialist allereerst het interieur van winkels, kantoren en showrooms verzorgen. Maar er is nog veel meer. De specialist staat ook voor u klaar bij het reinigen van vloeren, zoals tegelvloeren en tapijtvloeren. Zelfs bij specialistische werkjes als linoleum reinigen, vinyl reinigen of marmer reinigen en coaten en renoveren van vloeren kan de specialist u helpen. En wilt u een gespecialiseerde glazenwasser inschakelen voor het wassen van uw ramen? Ook dan staat de specialist voor u klaar. Waar vindt u dat professionele schoonmaakbedrijf in de omgeving van Weert en Maastricht? Base Schoonmaakdiensten kan u helpen.

Schoonmaak voor aantrekkelijke prijs? Schoonmaakbedrijf omgeving Weert en Maastricht staat klaar!

Het inhuren van een schoonmaakbedrijf duur? Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. U kunt uw kantooromgeving, winkelpand of bedrijfsruimte in de omgeving van Weert en Maastricht dus zonder zorgen laten schoonmaken. Hoewel bij Base Schoonmaakdiensten, dé specialist in professionele schoonmaak, alleen professionals werken en altijd gebruik wordt gemaakt van de beste materialen, is deze specialist toch erg aantrekkelijk geprijsd. U hoeft dus niet bang te zijn dat u geen professionele oplossing wordt geboden. De specialist biedt een uitgebreide dienstverlening en houdt zich altijd aan afspraken. Zo kunt u met een gerust hart een schoonmaakbedrijf in de omgeving van Weert en Maastricht inschakelen. Dat is nog eens de service van de specialist!

Een vetafscheider voor zowel bedrijven als de particulier

donderdag, juli 27th, 2017

Bent u een particulier of heeft u binnen uw bedrijf een vetafscheider? Bij ontstoppingsproblemen, rioolinspectie en rioolreiniging schakelt u altijd een professioneel rioleringsbedrijf in. Schakelt u een professioneel rioleringsbedrijf in, dan weet u zeker dat u als particulier terecht kunt, maar ook als bedrijf. Zo’n rioleringsbedrijf beschikt namelijk over een uitgebreid wagenpark met diverse combivrachtwagens. Zo kan het gespecialiseerde rioleringsbedrijf relatief kleine klusjes uitvoeren voor particulieren, zoals het ontstoppen van riool en afvoering. Maar u kunt het rioleringsbedrijf ook inschakelen voor grote projecten voor bedrijven, zoals het leegzuigen en reinigen van goten, pompputten, straatkolken, hemelwaterafvoeren en zelfs een vetafscheider. Daarnaast behoort onderhoud van waterzuiveringsinstallaties en apparaten als de vetafscheider tot de werkzaamheden van het rioleringsbedrijf.

Rioleringsbedrijf voor werkzaamheden vetafscheider hecht grote waarde aan service en kwaliteit

Een rioleringsbedrijf kunt u inschakelen voor diverse werkzaamheden aan uw vetafscheider. Ga wel altijd voor een ervaren en professioneel bedrijf. Bijvoorbeeld wanneer u uw vetafscheider regelmatig wilt laten ledigen of aan onderhoud wilt laten onderwerpen. Kiest u voor een professional, dan weet u namelijk zeker dat u profiteert van een goede service en kwaliteit. Zo biedt het rioleringsbedrijf snelle service voor een zo laag mogelijke prijs. Het professionele rioleringsbedrijf rekent dan ook geen voorrijkosten of vaste uurtarieven. Daarnaast investeert het rioleringsbedrijf in de nieuwste materialen en gereedschappen, zodat de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren zijn.

Professioneel rioleringsbedrijf verwerkt het materiaal uit de vetafscheider in eigen beheer

Een vetafscheider of vetput kunt u laten leegzuigen en reinigen door een professioneel rioleringsbedrijf. Tijdens het leegzuigen en reinigen zal veel troep vrij komen. Maar wat wordt hier mee gebeurt? Het gespecialiseerde rioleringsbedrijf kan dit zelf verwerken met behulp van de speciaal gebouwde zuiveringsinstallatie. Daarmee kunnen grote hoeveelheden relatief schoon vet worden gescheiden van het andere materiaal uit de vetafscheider. Dit wordt gedaan aan de hand van het verwarmen van het materiaal, het scheiden en het filteren van het materiaal. De overgebleven zuivere vetten en oliën worden vervolgens geschikt gemaakt als biobrandstof. Hieruit kan biobrandstof of biodiesel worden gemaakt.

Bekijk de showroom voor het aanschaffen van vergaderstoelen

dinsdag, juni 27th, 2017

Bepaalde kantoormeubilair moet voldoen aan eisen die gesteld worden vanuit de persoon die dit product aanschaft. Dan wilt u zich natuurlijk eerst goed oriënteren. Daarvoor kunt u het beste een showroom bezoeken. U kunt dan het kantoormeubilair bekijken en vergelijken. Zo kunt u op de verschillende design bureaustoelen zitten om te zien welke ergonomisch gezien het beste bij u past. Ook kunt u alle meubels uitkiezen voor een geschikte vergaderruimte, zoals luxe vergaderstoelen en vergadertafels. Tijdens uw bezoek aan de showroom kunt u natuurlijk te allen tijde een van de verkoopadviseurs om advies vragen. Deze zorgt dat u het best mogelijke kantoormeubilair koopt.

Kwalitatief kantoormeubilair zoals design bureaustoelen

U ben begonnen aan de zoektocht van kwalitatief kantoormeubilair. Maar waar bent u nu precies naar op zoek? Wilt u bijvoorbeeld design bureaustoelen, vergadertafels of luxe vergaderstoelen kopen? Dan kunt u terecht bij een specialist in kantoorinrichting. Een kantoor inrichten is niet hetzelfde als de inrichting van een woning en dat weet een specialist als geen ander. U kunt hier vaak niet alleen het kantoormeubilair, zoals design bureaustoelen, kopen. De specialist kan voor u ook eerst een ontwerp voor u maken en verzorgt soms ook diensten zoals huisvestingsadvies, projectmanagement en turnkey afbouw. Voor een nieuwe en luxe vergaderstoelen, vergadertafels en design bureaustoelen, maar ook een volledig ontwerp voor kantoorinrichting gaat u naar de specialist.

Design bureaustoelen van topmerken

De bureaustoel is toch wel het belangrijkste meubelstuk binnen een kantoor. Dit is dan ook het meubilair waar u (als het goed is) heel de dag op zit. Men brengt hier vaak 8 uur of meer op door. Het is dan ook belangrijk dat men comfortabel kan zitten en bijvoorbeeld geen last krijgt van rug- of nekklachten. Daarvoor kiest u natuurlijk voor design bureaustoelen. Hetzelfde geldt voor luxe vergaderstoelen. Zorg dat ze comfortabel zijn! Om daar zeker van te zijn, gaat u het beste naar een specialist. Deze kan u ergonomisch advies op maat geven en helpen de beste design bureaustoelen of luxe vergaderstoelen te kiezen. In deze showroom vindt u vaak ook andere kantoormeubelen, zoals bureaus, vergadertafels en werkplekken. U kunt in principe uw gehele kantoorinterieur in één keer aanschaffen.

Schoonmaakbedrijf in Eindhoven via internet inschakelen

donderdag, maart 16th, 2017

Het is tegenwoordig hartstikke makkelijk om de schoonmaak van je kantoorpand online te regelen. Daarvoor schakel je eenvoudig een schoonmaakbedrijf in Eindhoven in. Deze specialist spreekt met je af op welke dagen en welke tijden ze langskomen voor schoonmaak in Eindhoven. Komt het jou niet uit en wil je de dag of tijd veranderen? Dan kan dat gemakkelijk via je eigen online account. Het schoonmaakbedrijf in de omgeving van Eindhoven komt dus altijd alleen op de gewenste tijd en dag bij je langs. Dat is de flexibele service van een echte specialist!

Professionele schoonmaak door schoonmaakbedrijf in omgeving Eindhoven

Iedereen zal het erover eens zijn dat je in een schone omgeving beter werkt. Het is dan ook zeer belangrijk goed schoon te maken. Voor de professionele schoonmaak van jouw kantooromgeving in de omgeving van Eindhoven doe je er verstandig aan een professioneel schoonmaakbedrijf in te schakelen. Zo’n professioneel schoonmaakbedrijf in de regio Eindhoven levert de juiste service. Dit komt allereerst omdat ze de juiste materialen gebruiken die allemaal voldoen aan milieu- en veiligheidsaspecten, maar ook omdat de medewerkers allemaal beschikken over een vakdiploma schoonmaak. Is jouw kantooromgeving in de regio Eindhoven klaar voor schoonmaak? Twijfel niet langer en schakel een professioneel schoonmaakbedrijf in de omgeving van Eindhoven in!

Behoud het overzicht van de kosten bij schoonmaak van je kantoorruimte in de omgeving Eindhoven

Een schoonmaakbedrijf in Eindhoven helpt je graag bij het schoonmaken van je kantoorpand. Service is gegarandeerd. Die specialist biedt namelijk de mogelijkheid een online account aan te maken, zodat je te allen tijde je schoonmaakkosten online kunt inzien. En dat is fijn, want het is vaak moeilijk te controleren wanneer en hoe de schoonmaak van je kantooromgeving of bedrijfsruimte in Eindhoven wordt uitgevoerd. Je betaalt op die manier nooit te veel voor de schoonmaak van kantooromgeving of bedrijfsruimte in Eindhoven, en je weet precies wat je verbruikt hebt. Wil je een opdracht aanpassen? Dat kan natuurlijk ook gemakkelijk online. Het professionele schoonmaakbedrijf in de omgeving van Eindhoven verrekent de kosten altijd netjes wanneer je afspraken aanpast.

Warmtewisselaar onderhoud nodig om de levensduur te verlengen

dinsdag, maart 14th, 2017

Met een warmtewisselaar onderhoud kunt u de levensduur van dit apparaat verlengen. En een warmtewisselaar onderhoud en reiniging laat u natuurlijk uitvoeren door een echte vakman. Warmtewisselaar onderhoud is nodig voor een langere levensduur. Door een erkend bedrijf in te schakelen voor het onderhoud, kunt u er zeker van zijn dat het helemaal in orde komt. Dit bedrijf heeft gediplomeerde medewerkers in dienst die in korte tijd en op een vakbekwame manier onderhoudswerkzaamheden uitvoeren aan een warmtewisselaar. Na de onderhoudsbeurt functioneert de warmtewisselaar weer naar behoren en kunt u er weer voor lange tijd mee vooruit. Dat is natuurlijk wel zo fijn als het nodig is om met een schip een verre reis te maken. Een gespecialiseerd bedrijf kan voor u naast een warmtewisselaar ook een beunkoeler schoonmaken en repareren.

Gerenommeerd bedrijf inschakelen voor onderhoud aan een beunkoeler

U kunt beter niet zelf een onderhoud aan uw beunkoeler uitvoeren. Schakel hiervoor altijd een professionele monteur in. Door een gerenommeerd bedrijf in te schakelen voor het onderhoud aan een beunkoeler bent u verzekerd van kwaliteit. De specialist is u graag van dienst met het onderhouden, overhalen, reinigen en repareren van beunkoelers, platenwisselaars, oliekoelers, luchtkoelers en warmtewisselaars. Vakbekwame engineers kunnen voor u vrijwel alle platenpakketten en bundels schoonmaken en herstellen. Naast kwaliteit wordt ook veel waarde gehecht aan snelheid. Het is natuurlijk wel zo fijn als het onderhoud aan een warmtewisselaar of beunkoeler snel gedaan wordt. Ook voor ondernemers in de scheepvaart en petrochemische sector is tijd immers geld. Hoe sneller een reparatie uitgevoerd wordt, hoe sneller de installatie weer gebruikt kan worden.

Warmtewisselaar en beunkoeler onderhoud door een specialist

Een specialist zal tijdens een onderhoud niet alleen uw beunkoeler of warmtewisselaar reinigen. Hij of zij zal deze ook nakijken op eventuele defecten. Als u het onderhoud aan een beunkoeler of warmtewisselaar overlaat aan een specialist, heeft u de garantie dat deze werkzaamheden op de juiste wijze worden uitgevoerd. Vakkundige medewerkers zorgen er altijd voor dat de onderdelen zeer grondig gekeurd worden. Dat doen zij door de installatie eerst volledig te demonteren. Vervolgens wordt de warmtewisselaar of beunkoeler gereinigd en nagekeken. Mocht er een defect zijn, dan wordt dit indien gewenst direct gerepareerd. Het onderhoud bestaat verder uit het vervangen van moeren en bouten, een controle van de pijpen en het aanbrengen van nieuwe pakkingsmaterialen en pezen. Na de onderhoudsbeurt ontvangt u een uitgebreid onderhoudsrapport.