i2D
Artikel Portaal

Archive for the ‘Zakelijke dienstverlening’ Category

Evenementenlocaties in Amsterdam: lees hier de blog!

woensdag, oktober 9th, 2019

Bent u op zoek naar een bijzondere evenementenlocatie? Wij van C-Bèta bieden naast unieke evenementenlocatie ook bijzondere werkplekken in omgeving van Amsterdam aan. Een toplocatie in de Valley op Schiphol Trade Park. Onze locatie is een voorbeeld van circulair denken. Het is dè plek voor iedereen die iets wil met circulaire economie. 

 

Evenementenlocaties in de buurt van Amsterdam

Een goede kop koffie, een werkende laptop en een snelle internetverbinding: dat is wat het personeel nodig heeft. Wij zorgen voor een snelle internetverbinding, unieke locatie en kop koffie. Het stimuleert het het creatieve brein van de medewerkers. Want iemand die werkt in elke dag dezelfde werkomgeving werkt niet bevorderd. Doorbreek dit en kom werken op een bijzondere werklocatie in de buurt van Amsterdam. Wij van C-Bèta bieden werkplekken aan die zorgen voor inspiratie en frisse ideeën. Naast het feit dat u werkt in een bijzondere omgeving. Is dit ook een plek waar ondernemers elkaar tegenkomen en hun ideeën kunnen uitwisselen. Deze circulaire werkplek biedt de faciliteiten om goed te werken en geïnspireerd te raken door de omgeving. Het uitgangspunt van C-Bèta is daarom ook om bijna geen gebruik te maken van nieuwe grondstoffen. Dit is waar wij voor staan. U gaat werken in  één van de meest speciale werkplek in Nederland, hier speelt circulair een belangrijke rol speelt. Op zoek naar een of meerdere werkplekken in de omgeving van Amsterdam? Neem dan contact met ons op. 

Ontdek onze unieke evenementenlocaties

Wij bieden bijzondere en unieke evenementenlocaties aan. Dit stimuleert de unieke concepten en ideeën. Wij bieden verschillende ruimtes aan en hebben een ruime keuze voor verschillende doeleinden. Hierdoor heeft u altijd een plek wat aansluit bij uw wensen. Zo hebben wij een ruimte voor grote groepen tot ongeveer 100 gasten die ook nog eens is uit te breiden. Ook heeft u de mogelijkheid uit één van onze kassen als unieke evenementenlocatie. Zo beschikt onze grootste kas over 50 plaatsen en  een bar. Maar wij hebben ook een kleine kas.  Deze is  geschikt voor brainstormsessie, vergaderingen en workshop.  Zijn deze ruimtes nog iets te groot voor u, wees niet ongerust, wij bieden namelijk ook nog kleinere ruimtes aan zoals de  ODS Container of de Finch. Deze zijn ideaal als evenementenlocatie voor kleine vergaderingen, presentaties of één-op-één-gesprekken. 

Een circulaire en duurzame ruimte


Vanuit onze circulaire filosofie is er zorgvuldig gekozen voor duurzame materialen. Dit is ook terug te zien in onze evenementen en werkruimtes. Wij kunnen onszelf daarom met trots een circulaire evenementenlocatie in Amsterdam noemen. En daar zijn wij erg trots op! Wij ontvangen graag iedereen die geïnspireerd wil raken door onze verschillende ruimtes. Voor prikkelende evenementen en bijeenkomsten met een juiste boodschap. Dit is goed voor concepten en ideeën te bedenken. Heb je wensen met betrekking tot de catering? Ook hier kunnen wij aan voldoen. Wij bieden jou een oplossing op maat aan. Zo zijn er verschillende mogelijkheden; van een borrel tot een lunch of diner. Onze mogelijkheden zijn eindeloos! 

Of u nu op zoek bent naar een werkplekken of plek voor een evenement Bij C-Bèta heeft u veel mogelijkheden. Wij hebben diverse werkplekken in Amsterdam en evenementenlocatie in Amsterdam aan. Neem dan contact met ons op.

http://c-beta.nl/

linnen gordijnen op maat? Wij vertellen je er meer over

woensdag, september 25th, 2019

Linnen gordijnen brengen sfeer aan elke ruimte. Bij Linnengordijnenshop kunt u uw linnen gordijnen gratis laten bestellen. Wist u ook onze linnen gordijnen op maakt gemaakt worden? Nieuwsgierig geworden naar ons? Lees dan alle leuke weetjes over linnen gordijnen in deze blog. 

Linnen gordijnen een echt natuurproduct

Bij ons kiest u niet alleen het materiaal en de kleur, maar bepaalt u ook zelf de afmetingen, de voering en de afwerking. Zo bent u verzekerd van linnen gordijnen die uitstekend aansluiten op uw raam en perfect passen in uw interieur. Kiest u voor linnen, linnenlook of transparant? Hangt u de gordijnen aan een rail of roede? De mogelijkheden zijn eindeloos. Het is belangrijk dat uw linnen gordijnen goed hangen en daarom is het belangrijk dat dit zorgvuldig wordt gemeten. Daarvoor kunt u het beste de totale breedte, de totale hoogte en de breedte van het linker- en het rechter deel meten. Voor het meten van de hoogte moet u rekening houden met de ophangmethode. Bij rails, een roede of ingeslagen ringen meet u vanaf de bovenkant van de rail tot de vloer of vensterbank. Bij een roede met losse ringen meet u vanaf de onderkant van de grote ring tot de vloer of vensterbank.

Het schoonmaken van linnen gordijnen

De stof linnen is erg gevoelig voor water en krimpt snel. Om die reden raden wij niet aan om linnen gordijnen zelf te reinigen. Ons advies is om linnen gordijnen professioneel te laten reinigen bij een stomerij. Wij adviseren dan ook een dry cleaning. Bij dry cleaning wordt de stof namelijk gereinigd zonder dat er gebruik wordt gemaakt van water. De kans op krimp wordt dan vele malen kleiner. Linnen gordijnen en vouwgordijnen kunt u strijken op de hoogste temperatuur. Linnenlook en transparante gordijnen kunt u wel zelf reinigen. Deze gordijnen wast u op een wolprogramma op maximaal 30 graden. Deze stoffen zijn kreukherstellend en hebben nagenoeg geen last van krimp. Als tip voor het wassen: vouw de haken van het gordijn naar elkaar toe. Doe hier vervolgens een panty of waszak omheen. Deze kunt u dichtknopen met een schoenveter.

Gevoerde linnen gordijen

Naast dat onze linnen gordijnen gratis op maat worden gemaakt, worden ze ook gratis gevoerd. Het voeren van gordijnen heeft een aantal voordelen. Zo beschermt u de linnen gordijnen tegen het zonlicht en behouden ze daardoor beter hun kleur. Ook geeft het een extra volume en vallen ze hierdoor mooier en wordt het stoere effect van linnen versterkt. Daarnaast heeft het voeren van gordijnen een isolerende werking. De warmte wordt in de zomer buiten gehouden, en in de winter gaan ze juist de kou en tocht van buiten tegen. Met gevoerde linnen gordijnen wordt tevens de doorkijk voorkomen, ook wanneer u s avonds binnen het licht aan heeft. De voeringstof is verkrijgbaar in meerdere kleuren en meerdere diktes. Zo kunt u kiezen voor lichtdoorlatende linnen gordijnen of geheel verduisterende gordijnen. Deze laatste zijn uitermate geschikt voor in de slaapkamer. De verduisterende gordijnen blokkeren het daglicht van buiten.

Linnen gordijnen zijn niet voor niets zo populair. De mogelijkheden zijn eindeloos en u bent verzekerd van een sfeervolle toevoeging op uw interieur. Linnen gordijnen maken het helemaal af. Bij Linnengordijnen bestelt u de gordijnen makkelijk en snel via onze webshop. Al onze gordijnen worden gratis gevoerd en op maat gemaakt. Ook kunt u bij ons terecht voor gratis advies. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Of wilt u meer weten over onze inmeet- en montageservice? Neem dan vooral contact op met ons!

http://www.linnengordijnenshop.nl/

Boekhouder Valkenswaard: AD-Vi staat voor u klaar

dinsdag, augustus 20th, 2019

Bent u onnodig veel tijd kwijt aan het bijhouden van alle administratie? Administratie uitbesteden is wellicht een grote voor u. Toch zitten er erg veel voordelen aan uw loonadministratie uitbesteden en salarisadministratie uitbesteden. Op zoek naar salarisadministratie in Valkenswaard of administratiekantoor in Valkenswaard? U leest het in deze blog.

Administratie uitbesteden

U kunt in sommige gevallen prima uw administratie zelf bijhouden, maar u kunt ook uw administratie uitbesteden. Sommige kleinere bedrijven kunnen gemakkelijk zelf hun administratie doen. Maar soms is er geen keus. Zo heb je een accountantsverklaring nodig bij de besloten vennootschap als ondernemingsvorm bijvoorbeeld. Sommige bedrijven hebben dus verplichtingen. Het uitbesteden van de administratie biedt een uitkomst wanneer u hier onnodig veel tijd aan kwijt bent of merkt dat u kennis op dit gebied tekort komt. AD-Vi kan u bijvoorbeeld helpen met uw administratie.

De voordelen

Het grootste voordeel van het uitbesteden van uw administratie is dat u er beduidend minder omkijken naar hebt. Zo hoeft u zich niet alleen niet meer te verdiepen in allerlei regels, formules, wetten en andere rompslomp, maar u hoeft er ook geen tijd meer aan te besteden. Wanneer u uw administratie uitbesteed heeft u 24/7 inzicht in uw administratie en kunt u gemakkelijk contact opnemen met het administratiekantoor. Natuurlijk kost het uitbesteden van uw administratie geld, maar u krijgt er ook een hoop, misschien wel meer voor terug.

Waar moet u op letten?

Waar moet u op letten bij het uitbesteden van uw boekhouding en administratie? Het is belangrijk dat u zelf het overzicht en de feeling houdt met het bedrijf, zodat u weet hoe alles loopt en waarom dat zo is. Weten wat er speelt en hoe baten en kosten zich tot elkaar verhouden is erg belangrijk. Alert blijven is één van de meest belangrijke punten. Zo blijft u altijd aan het roer staan van uw eigen bedrijf. Spreek daarnaast ook altijd uw verwachtingen uit wanneer u uw administratie uitbesteed. Welke taken moeten worden uitgevoerd? Hoe en wanneer wilt u dit geregeld hebben? Dit zijn allemaal zaken waar over nagedacht moet worden om alles vlekkeloos te laten verlopen. Besteed uw administratie uit, maar blijf alert. Zo heeft u het meeste baat bij het uitbesteden van uw administratie.

Op zoek naar een boekhouder in Valkenswaard? Of een administratiekantoor in Veldhoven? Dan bent u bij AD-Vi aan het juiste adres. 

https://www.advi.nl

Een brandschoon pand? Schoonmaakbedrijf Hofkens HIG maakt het mogelijk

donderdag, mei 2nd, 2019

Hofkens HIG is al jarenlang actief als schoonmaakbedrijf. Inmiddels voeren honderden professionele Allesreiniger schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland in verschillende branches. Met Hofkens HIG hoeft u zich geen zorgen te maken over vieze bedrijfsruimtes. Wij zorgen nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden uit handen. Wat zijn de voordelen van Hofkens HIG? Lees het hier!

Specialistisch schoonmaakbedrijf Hofkens HIG staat dag en nacht voor u klaar

Zoekt u een professioneel schoonmaakbedrijf in Tilburg? Of naar een schoonmaakbedrijf in Den Bosch? Hofkens HIG staat dag en nacht voor u klaar. Vraag direct naar de mogelijkheden.

Schoonmaakonderhoud in Tilburg of Den Bosch

Bij ons kunt u kiezen om meerdere diensten af te nemen of slecht één. Samen kijken we wat het beste bij u past en waar u behoefte aan heeft en maken we de perfecte samenwerking. Voor ons is geen schoonmaakklus te veel. Klinkt dit goed in de oren? Neem dan contact op met het schoonmaakbedrijf Hofkens HIG in Tilburg en Den Bosch.

Werkomgevingen van Hofkens HIG

Wij nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden graag uit handen. Wij werken voor diverse bedrijven zoals onder andere voor onderwijs-, zorginstellingen en kantoorpanden. Ons klantenbestand is zeer divers en weten daarom wel raad met allerlei soorten werkzaamheden.

Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij ons kunt u altijd terecht. Wij zijn niet alleen een schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://www.i2d.nl/

Schoonmaakklussen op maat nodig?

maandag, juli 16th, 2018

Wanneer u op zoek bent naar een schoonmaakbedrijf met alles onder één dak, zorgt Hofkens HIG voor een passende oplossing. U hoeft zich geen zorgen meer te maken over uw kantoorpand of bedrijfsruimte. Wat kunt u verwachten van onze Allesreinigers? Zij deinzen nergens voor terug en pakken alles met beide handen aan. Meer weten over de schoonmaakwerkzaamheden van Hofkens HIG? Lees er alles over in deze blog.

Hofkens HIG staat 24/7 voor u klaar

Op een schoonmaakbedrijf wilt u natuurlijk altijd kunnen vertrouwen. Naast onze schoonmaakdiensten, bieden wij ook een 27/4 calamiteitenservice. Zo kunt u altijd op ons vertrouwen, ook in noodsituaties. Zit uw riolering verstopt? Ook dan staan wij gelijk voor u klaar. Dag en nacht. Sommige situaties vragen om acute hulp. Denk maar eens aan een hevige regenbui of storm. Natuurlijk wilt u dat een verstopping dan meteen opgelost wordt. Bij Hofkens HIG snappen we dit. Daarom bieden wij graag onze 24/7 calamiteitenservice aan. Snel handelen zorgt namelijk ook voor minder schade. Onze 27/4 calamiteitenservice biedt daarom een snelle, gerichte oplossing, ook op feestdagen. Hofkens HIG kan uw afvoer of riool ontstoppen, maar bijvoorbeeld ook graffiti verwijderen. Onze Allesreinigers steken écht 24/7 de handen uit de mouwen. Hofkens HIG als reguliere schoonmaak in Waalwijk en als reguliere schoonmaak in Moerdijk, staat voor u klaar.

Schoonmaakklussen op maat

Bent u zich aan het oriënteren voor een schoonmaakbedrijf in Waalwijk of een schoonmaakbedrijf in Moerdijk? Hofkens HIG biedt een uitgebreid dienstenpakket. Deze zijn ingericht voor allerlei verschillende bedrijven zodat elk bedrijf hier gebruik van kan maken. Wij bieden altijd een schoonmaakprogramma op maat en kijken samen naar alle mogelijkheden. Of het nu gaat om schoonmaak in de industrie of om de reguliere schoonmaak, wij steken graag de handen uit de mouwen. Door middel van onze programma’s op maat kunnen we bepalen wat de belangrijke schoonmaakklussen zijn en wat wij kunnen doen om uw wensen te vervullen. Periodieke schoonmaak of dagelijkse schoonmaak, wij kunnen alles aan. Ook voor complete onderhoudsstops kunt u bij Hofkens HIG terecht. Omdat wij werken met een vooraf opgesteld schoonmaakprogramma, hebben onze Allesreinigers duidelijke richtlijnen en biedt het u zekerheid. Zo kunnen we zo effectief mogelijk aan de slag en richten we ons op de belangrijke zaken. Bent u ook toe aan zekerheid en wilt u ook ontzorgt worden? Kies voor de klantgerichte oplossing van Hofkens HIG!

Dienstpakketen van Hofkens HIG

De Allesreinigers van Hofkens HIG zijn niet alleen inzetbaar voor de reguliere schoonmaak in Waalwijk of de reguliere schoonmaak in Moerdijk. Onze Allesreinigers zijn bijvoorbeeld ook gespecialiseerd in sanitaire reiniging en industriële schoonmaak. U kunt bij Hofkens HIG dus terecht voor al uw schoonmaakwerkzaamheden. Wij bieden namelijk écht alles onder één dak. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Waalwijk voor de reiniging van uw trappenhuis? Of naar een schoonmaakbedrijf in Moerdijk voor een complete industriële reiniging? Ook glasbewassing is geen probleem voor onze Allesreinigers. Daarnaast verzorgt Hofkens HIG ook ander specialistisch werk, denk aan schoonmaak in de voedingsindustrie. Door onze kennis en expertise op het gebied van veiligheid en hygiëne kunnen wij alle schoonmaakklussen aan. Van het reinigen van trappenhuizen en gevels, tot onze rioolservice en 24/7 calamiteitenservice. Hofkens HIG steekt graag de handen uit de mouwen en pakt elke klus met beide handen aan.

Hofkens HIG biedt dus alles onder één dak en zorgt ervoor dat u altijd een team van Allesreinigers voor u klaar staat. Wij zijn niet alleen een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Waalwijk, maar ook een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Moerdijk. Benieuwd geworden of wilt u nog meer informatie over onze schoonmaakklussen op maat? Neem dan zeker contact met ons op.

https://hofkenshig.nl/

Lees deze blog en kom te weten waarom Hofkens HIG dé geschikte partij is

maandag, mei 14th, 2018

Al uw schoonmaak onder één dak? Met Hofkens HIG besteed u al uw schoonmaakwerk zorgeloos uit. Geen zorgen meer over het schoonmaken én schoonhouden van uw bedrijfsruimte of kantoorpand. Maar wat zijn de voordelen van schoonmaak uitbesteden aan Hofkens HIG? Voor welke schoonmaakwerkzaamheden kunt u precies bij Hofkens HIG terecht en wat kunt u verwachten van onze Allesreinigers? U leest er alles over in deze blog.

Kwaliteit en veiligheid

kwaliteit en veiligheid hier staat Hofkens HIG voor. Deze kernwaarden zijn terug te vinden in ons welbekende ‘oranje ‘ bloed. De Allesreinigers van Hofkens HIG zijn goed geschoolde mensen die alle kennis hebben omtrent schoonmaak en hygiëne. Onze medewerkers zijn niet alleen in staat om te beoordelen wat schoon is en wat niet, maar weten ook op welke plekken de meeste bacteriën zich ophopen. Hierdoor wordt er uiterst efficiënt schoongemaakt. Zo wordt er geen onnodig tijd gestoken in het schoonmaken van minder belangrijke zaken. Het schoonmaakwerk gebeurt ook niet simpelweg ‘op het oog’. Want Hofkens HIG beschikt over verschillende certificaten, zoals ISO 9001, ISO 14001, SSVV en VCA**. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat u te krijgt met experts op het gebied van schoonmaak. Ook is Hofkens HIG partner van verschillende organisaties. Hierbij kan gedacht worden aan SIEV, Code verantwoordelijk Marktgedrag, Stichting Industriele Reiniging en Vereniging Schoonmaak Research. Hofkens HIG is uw partij voor een professioneel schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Roosendaal.

Diverse omgevingen

Op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Roosendaal? Dan wilt u natuurlijk zorgeloos uw schoonmaakwerk uitbesteden. Onze Allesreinigers trekken er dagelijks op uit voor de schoonmaak van honderden bedrijven verspreid over heel Nederland. De diversiteit van ons klantenbestand is hierdoor ook heel erg groot en gevarieerd. Zo werken onze Allesreinigers onder andere in kantoorpanden, zorginstellingen en onderwijsinstellingen. Ook maken onze Allesreinigers in productie- en industriële omgevingen schoon. Onze medewerkers werken bij verschillende openbare gebouwen, sporthallen, zwembaden en sportscholen. Maar ook voor het reinigen van trappenhuizen voor bijvoorbeeld VVE’s kunt u bij ons terecht. Bij Hofkens HIG is niet alleen de dienstenpakket erg uitgebreid, ook qua locaties zijn er verschillende mogelijkheden.Twijfelt u of Hofkens HIG de geschikte schoonmaakbedrijf kan worden? Wacht dan niet langer, maar neem geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Schoonmaakprogramma op maat

Zoekt u een schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Roosendaal? Schoonmaakbedrijf Hofkens HIG biedt een uitgebreid dienstenpakket aan. Wij verzorgen verschillende schoonmaakwerkzaamheden bij allerlei bedrijven door de hele regio. Gaat het nu gaat om reguliere schoonmaak of schoonmaak in de industrie: bij ons kunt u terecht voor een schoonmaakprogramma op maat. Samen bepalen wat voor u bedrijf belangrijk is en kijken we samen wat voor nodig is om aan deze wens te kunnen voldoen. Bij Hofkens kunt u terecht voor dagelijkse schoonmaak of periodieke schoonmaak. Tevens kunt u bij ons terecht voor complete onderhoudsstops. Wij steken graag voor u de handen uit de mouwen. Vooraf stellen we een schoonmaakprogramma op. Dit biedt niet alleen zekerheid voor u, maar zorgt ook voor duidelijke richtlijnen voor onze Allesreinigers. Zij weten precies wat er verwacht wordt en kunnen zij efficiënt aan de slag. Wilt u niet langer vast zitten aan standaard schoonmaakpakketten, maar bent u op zoek naar een klantspecifieke oplossing? Dan is Hofkens HIG de ideale partij voor uw schoonmaakwerkzaamheden.

Hofkens HIG is niet alleen als schoonmaakbedrijf in Breda, maar ook als schoonmaakbedrijf in Roosendaal dé ideale partij. Met alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak, kunt u met al uw schoonmaak bij ons terecht. Wilt u meer weten over werkwijze of onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://hofkenshig.nl/

Voor iedere schoonmaakklus: Hofkens HIG

dinsdag, april 17th, 2018

Op zoek naar een schoonmaakbedrijf die alles onder één dak heeft? Hofkens HIG voert al uw schoonmaakwerk uit. Geen zorgen meer over uw bedrijfsruimte of kantoorpand. Hofkens HIG houdt al uw panden schoon. Maar voor welke schoonmaakwerkzaamheden kunt u precies bij Hofkens HIG terecht en wat zijn de voordelen van het uitbesteden van de schoonmaak? Wilt u weten wat u kunt verwachten van onze Allesreinigers? Lees er in deze blog alles over.

Schoonmaakprogramma op maat

Op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Tilburg of een schoonmaak Den Bosch? Hofkens HIG verzorgt een erg uitgebreid dienstenpakket. Zo kunnen allerlei bedrijven door de hele regio hiervan gebruikmaken. Hofkens HIG verzorgt een schoonmaakprogramma op maat. Of het nu gaat om reguliere schoonmaak of schoonmaak in de industrie, wij pakken alles met beide handen aan. Door ons schoonmaakprogramma op maat kunnen we samen met u bepalen wat voor schoonmaakwerkzaamheden belangrijk zijn voor u en wat wij kunnen doen om aan uw wensen te voldoen. Denk bijvoorbeeld aan de dagelijkse schoonmaak of periodieke schoonmaak. Ook voor complete onderhoudsstops zijn wij van de partij. Door middel van een vooraf opgesteld schoonmaakprogramma biedt Hofkens HIG u zekerheid en zorgt dit voor duidelijke richtlijnen voor onze Allesreinigers. Zij kunnen hierdoor erg gericht en efficiënt aan de slag. Bent u die standaard schoonmaakpakketten ook zat? Kies dan voor de klantgerichte oplossing die Hofkens HIG te bieden heeft.

24/7 Calamiteitenservice

U wilt toch altijd kunnen vertrouwen op uw schoonmaakbedrijf? Als u kiest voor Hofkens HIG als uw schoonmaakbedrijf in Tilburg, kiest u naast alle schoonmaakdiensten ook voor een 24/7 calamiteitenservice. Erg handig voor noodsituaties. Heeft u bijvoorbeeld problemen met uw riolering? Is deze verstopt of nog erger, kapot? Hofkens HIG staat door middel van de 24/7 calamiteitenservice dag en nacht voor u klaar. Denk bijvoorbeeld ook eens aan een heftige storm of regenbui. Deze situaties vragen om acute hulp. U wilt natuurlijk niet wachten tot de volgende dag, als het water van het toilet u tegemoet komt. Laat staan de schade die het aanricht aan uw pand of kantoorruimte. Het is noodzaak dat u daarom zo snel mogelijk handelt. Een 24/7 calamiteitenservice biedt hiervoor de oplossing, zelfs op feestdagen. Van riool of afvoer ontstoppen, tot het reinigen bij een ravage of het verwijderen van graffiti. Onze Allesreinigers pakken alles meteen aan.

Reguliere schoonmaak

Een geheel schoon bedrijfspand is het visitekaartje van uw bedrijf. De reguliere schoonmaak is erg belangrijk. Dit is daarom een van de belangrijkste diensten van Hofkens HIG. Of u nu zoekt naar een schoonmaakbedrijf in Tilburg of een schoonmaakbedrijf in Den Bosch, Hofkens HIG verzorgt graag al uw schoonmaakklussen. Wilt u weten welke werkzaamheden vallen onder reguliere schoonmaak? U kunt bijvoorbeeld denken aan stof afnemen, stofzuigen, stofwissen, moppen, prullenbakken legen en inventaris schoonmaken. Het gaat dan vaak om de dagelijkse en periodieke schoonmaak van bedrijfsruimten en kantoorpanden. Ook verzorgt Hofkens HIG de schoonmaak van scholen, ziekenhuizen of andere openbare gebouwen. Er wordt gewerkt middels een vast werkprogramma zodat u zich kunt blijven focussen op uw eigen werk. Onze Allesreinigers gebruiken altijd de allerbeste materialen om al uw schoonmaakwerk zo goed mogelijk te kunnen doen.

Alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij Hofkens HIG kunt u altijd terecht. Hofkens HIG is niet alleen een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf Den Bosch. Wilt u nog meer informatie over al onze diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

https://www.hofkenshig.nl/

Voorkom onnodig kosten en schakel een specialist in BIM tekenen in

vrijdag, maart 2nd, 2018

In veel gevallen is een duur project erg duur, daarom is het van belang dat deze goed verloopt en dat wordt gemakkelijker wanneer u in specialist in BIM tekenen inschakelt. In veel gevallen zijn extra kosten gemakkelijk te voorkomen. Clash detectie voorkomt hoge faalkosten. Een clash is een samenloop van omstandigheden waardoor verschillende experts die aan een vastgoedproject werken, bijvoorbeeld de architect en de aannemer, conflicterende belangen nastreven. Vaak gebeurt dit omdat ze niet op de hoogte zijn van elkaars werkzaamheden. Met een enkel, accuraat model wordt dit voorkomen en bevordert u de samenwerking tussen deze verschillende partijen. Laat uw model tekenen door een expert als bv3projectsupport, daar plukt u de vruchten van!

Maak uw project inzichtelijk met BIM tekenen

Wist u dat bouwprojecten vaak erg onoverzichtelijk worden doordat specialisten onvoldoende rekening met elkaar houden. Vaak zijn deze mensen namelijk erg goed in hun werk, maar minder goed in het creëren van overzicht. Daarvoor is ruimtelijk inzicht en duidelijke communicatie nodig. En deze twee belangrijke aspecten verkrijgt door een BIM model te laten tekenen door de experts van bv3projectsupport. Het model bestaat uit een volledig accurate weergave op schaal én in 3D. Alle betrokkenen krijgen een beter ruimtelijk inzicht in het ontwerp en aanpassingen in het model, of in het beleid, kunnen snel worden doorgevoerd. Zo is het voor iedereen duidelijk wat er moet gebeuren en waar ieders verantwoordelijkheden liggen bij het ontwikkelen van uw project.

Een anatomisch correct 3D-model met BIM tekenen door een professional

Het is bij projectontwikkeling van groot belang dat u uw project zoals een pand inzichtelijk maakt. Veel mensen zijn namelijk visueel ingesteld. Dat doet u, letterlijk, door een expert in te schakelen op het gebied van BIM tekenen. Met deze techniek wordt een anatomisch correct 3D model van het pand gemaakt, dat vervolgens kan worden gebruikt om de projectontwikkelaar op de hoogte houden van de voortgang van het project. Er zijn nog veel meer voordelen verbonden aan werken aan de hand van een BIM-model. Wie voor u een dergelijk model kan maken vraagt u? Neem eens contact op met de experts en kies voor de assistentie bij architectuur, installatietechniek en facility van bv3 projectsupport.

Laat de akoestiek verbeteren op uw kantoor en voorkom ergernissen

donderdag, maart 1st, 2018

Overlast op kantoor is vervelend. Helaas komt geluidsoverlast wel regelmatig voor. Of u nu luidruchtige collega’s heeft, er veel gebeld wordt door de afdeling of dat er regelmatig grote documenten geprint worden door een printer. Geluiden komen in tal van vormen op de werkvloer voor en worden vaak als storend ervaren. Dit leidt vervolgens tot diverse ergernissen binnen het team en dat wilt u uiteraard voorkomen. Door de akoestiek te verbeteren creëert u een prettig werkklimaat én reduceert u de overlast op kantoor. Door geluid beperkende producten te combineren met kabelmanagement op kantoor ziet de ruimte er ook nog eens netjes uit! 

Welke mogelijkheden zijn er op het gebied van kabelmanagement op uw kantoor?

Geen rotzooi meer, geen draden meer in de knoop en geen draden meer die u ziet. Maar kabels, data-aansluitingen, voedingen en draden, netjes weggewerkt. Klinkt dat niet als muziek in uw oren? Met kabelmanagement op uw kantoor is dit sneller geregeld dan u denkt. Bij Bowerkt zijn er diverse mogelijkheden op het gebied van kabelmanagement, wat leidt tot een opgeruimde werkplek. Kies voor fraaie inbouwoplossingen en verwerk de opbouw- of onderbouwmodules in uw kantoortafels. Is uw kabelmanagement geregeld, maar ervaart u veel geluidsoverlast op de werkvloer? Geen probleem! Ook de akoestiek kunt u eenvoudig verbeteren op kantoor. Kies uit een ruime collectie aan akoestiek-wanden. Door jarenlange ervaring kan er voor vrijwel iedere ruimte de juiste oplossing worden gerealiseerd.  

Met een gedegen ontwerpplan kunt u uw akoestiek verbeteren op kantoor

Uw vraagstuk is de missie van Bowerkt. Of u nu een gloednieuw pand wilt inrichten of niet tevreden bent met de huidige indeling van uw werkvloer. De specialist neemt alle zorgen uit handen als het gaat om het ontwerp en de uitvoering van een kantoorinrichting. Gezamenlijk bekijkt men met u hoe ze bijvoorbeeld de akoestiek voor u kunnen verbeteren op kantoor. Daarnaast kan er met u ook gekeken worden naar het meubilair. Ziet uw kantoor er momenteel erg rommelig uit door losse kabels op de bureautafels en vloer? Dan is kabelmanagement op kantoor dé uitkomst. Uw werkplek ziet er opgeruimd uit en is werkelijk waar om door een ringetje te halen dankzij het nieuwe ontwerp. 

Dankzij tijdregistratie bent u nooit meer het overzicht kwijt

dinsdag, februari 27th, 2018

Laat het beheer van personeelsregistratie over aan een specialistisch systeem. Kies voor tijdregistratie en maak het uzelf gemakkelijk met software van Immotix Time-Advanced. Immotix Tijdregistratie Software, Orderregistratie, Toegangscontrole, Prikklokken en led-klokken is verkrijgbaar bij Van Bragt Time in Terheijden. Wilt u gemakkelijk inzichtelijke planningen maken en de gewerkte tijd van uw werknemers nooit meer uit het oog verliezen? Een gedetailleerd inzicht in uw volledige tijdregistratieadministratie hebben en dit altijd overzichtelijk binnen handbereik hebben? Kies dan voor Immotix! Registratie is mogelijk via vingerscan, PIN, RFID of via bijvoorbeeld een toegangscontrole.

Diverse mogelijkheden van Immotix tijdregistratie pakket

Ga voor veelzijdigheid en kies voor een tijdregistratie pakket van Immotix Time-Advanced. Ervaar de voordelen zelf! Het is mogelijk om via Immotix aan- en afwezigheid, tijdregistratie en orderregistratie te registreren. Het ingeven van orders is mogelijk via tablet, barcode reader, desktop terminal en handscanner. U heeft onder andere een duidelijk overzicht van de orders per medewerkers of afdeling. Daarnaast is Immotix een softwareoplossing waar toegang van verschillende leveranciers aan gekoppeld kan worden. U bepaalt wie en wanneer toegang heeft! Gekoppelde systemen zijn bijvoorbeeld IP-camera systemen en UTC inbraak. Bekijk eens de mogelijkheden bij Van Bragt Time in Terheijden.

Tijdregistratie met een eenvoudig tijdregistratiesysteem

Steeds vaker werken mensen thuis. Wanneer zij werken op afstand, wilt u natuurlijk nog wel een oogje in het zeil houden. Tijdregistratie is daarbij een goed instrument om in te zetten. Zeker om de kosten goed in kaart te brengen. Tijdregistratie maakt werktijd meetbaar en geeft zo objectieve informatie over de vaak grootste kostenpost van een organisatie: het personeel. Door middel van tijdregistratie komt een organisatie tot een efficiënt beheer van tijd en uren. Een tijdregistratiesysteem geeft een inzichtelijk overzicht van het aantal verrichte uren. Voor een breed assortiment komt u het best langs bij Van Bragt Time. Voor elke mogelijk situaties een oplossing, dankzij de flexibele opbouw.