Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik zoek mijn internet en telefonie provider uit op basis van hoe goed hun klantenservice mij te woord staat. En dan bedoel ik niet alleen of de medewerkers vriendelijk zijn, maar ook of ik binnen een redelijke tijd een efficiënte oplossing heb voor mijn probleem. De telefoonnummers van de verschillende klantenservices kosten namelijk meestal geld per minuut. Voor mij stak de Telfort klantenservice met kop en schouders boven de andere aanbieders uit: geen lange wachttijd tot ik geholpen werd, geen ellenlange keuzemenu’s maar binnen een minuut een capabele medewerker aan de lijn die mij zonder problemen verder kon helpen. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt! De keuze was dus snel gemaakt. Hieronder zal ik kort uiteenzetten wat precies de voordelen zijn van de Telfort klantenservice ten opzichte van de andere providers die ik heb geprobeerd. Voordelen van Telfort klantenserviceWat zijn precies de voordelen van Telfort ten opzichte van andere aanbieders? – De openingstijden van de klantenservice zijn bovengemiddeld te noemen, op werkdagen is de service bereikbaar van 09:00 tot 21:00 en ook in het weekend kun je bij ze terecht. – Je kunt ook vanuit het buitenland bellen. – Lekker snel een medewerker aan de lijn die je verder helpt met je probleem of vraag. Wanneer bel je de klantenservice?De Telfort klantenservice bel je op het moment dat je een vraag of een probleem hebt. Waar kun je dan aan denken? De redenen waarom de meeste mensen naar de klantenservice bellen zijn in te delen in drie categorieën: – Je hebt een vraag over je factuur of je rekening – Je internet/telefonie werkt niet goed – Je wilt graag een ander abonnement of bent geïnteresseerd in een aanbieding. |
Bezoek de website voor meer informatie : Telfort klantenservice |
