i2D
Artikel Portaal

Archive for the ‘Internet’ Category

Wat is voor jou het goedkoopste alles in 1 pakket?

maandag, oktober 29th, 2018

Veel mensen kiezen ervoor om een alles in 1 pakket af te sluiten als het gaat om tv, telefonie en internet. De belangrijkste reden om dit te doen, is dat je op deze manier een stuk goedkoper uit bent dan wanneer je alles los zou afnemen. Door alle diensten af te nemen bij een en dezelfde provider, profiteer je vaak van flinke kortingen. Maar wat is nu precies het goedkoopste alles in 1 pakket? In dit artikel vertellen we je meer over hoe jij de beste keuze maakt!

Een geschikt alles in 1 pakket voor iedereen

Wanneer je van plan bent om een alles in 1 pakket aan te schaffen, heb je hiervoor ongetwijfeld al diverse acties van verschillende providers voorbij zien komen. Maar welke van deze providers is nu daadwerkelijk het goedkoopste? Om gemakkelijk tot het antwoord op deze vraag te komen, hebben ze bij Allesin1pakketvergelijken.nl een handige tool ontwikkeld. Met slechts enkele simpele keuzes kom je binnen no-time tot een goede beslissing.

Deze factoren bepalen welk alles in 1 pakket het goedkoopste is

Welk pakket voor jou het goedkoopste is, hangt af van verschillende factoren. Een van de belangrijkste hiervan is de samenstelling van je huishouden. Wanneer je een gezin met drie kinderen hebt, is je verbruik waarschijnlijk een stuk hoger dan wanneer je alleen woont. Andere factoren die meespelen, zijn onder andere:

  • Hoe snel je wilt dat het internet is
  • Hoeveel TV zenders je wilt hebben
  • Welke TV zenders je graag wilt
  • Of je onbeperkt wilt kunnen bellen

In enkele muisklikken geef je aan welke factoren jij belangrijk vindt. En heb je geen voorkeur voor een van de onderdelen? Laat het dan gerust leeg. Wanneer je je voorkeuren hebt doorgegeven in de handige tool van Allesin1pakketvergelijken.nl, rolt daar direct een handig overzicht uit. De goedkoopste optie staat meteen bovenaan. Op deze manier maak je het kiezen extra makkelijk!

Wanneer kies je voor shared hosting en wanneer voor VPS?

dinsdag, augustus 28th, 2018

Shared hosting en VPS hebben een aantal raakvlakken, maar ook een aantal belangrijke verschillen. Wanneer je voor de keuze staat, baseer dan je keuze op de volgende pijlers.

Techniek

De eerste pijler is techniek. Voor het gros van de websites is shared hosting in samenwerking met een sitebuilder programmatje prima, hoewel het aanbod voor software-installaties beperkt is. Daar vult VPS aan. VPS geeft je namelijk heel veel vrijheid op technisch vlak. Denk je aan het gebruik van software als Magento, Java en Nginx? Ga dan voor VPS.

Afhankelijkheid

Shared hosting deelt letterlijk de server met meerdere mensen. Allen oefenen zij invloed uit op de stabiliteit van de server. VPS staat voor Virtual Private Server, dus heb jij als enige beschikking over de resources van de server. Dat biedt meer zekerheid met betrekking tot de stabiliteit van de server; je hebt minder risico op storingen.

Kracht

Met shared website hosting maak je dus samen met anderen gebruik van dezelfde resources. Wanneer je verwacht dat je website bij gelegenheid veel dataverkeer heeft, kan je voor shared hosting kiezen. Heeft je website echter structureel veel dataverkeer, dan is VPS veruit de betere optie. VPS heeft dus het minste risico op storingen plus een surplus aan snelheid. Het piekvermogen, aan de andere kant, ligt doorgaans hoger bij shared hosting.

Budget

Hoeveel je wil besteden is natuurlijk ook een belangrijke, zo niet de belangrijkste, pijler. Voor een grote stabiliteit en een groot vermogen om te pieken, kom je minimaal bij een VPS 3-pakket uit. Weeg echter altijd je budget af tegen de mogelijkheden. VPS biedt met name stabiliteit, shared hosting biedt piekvermogen.

Service van KPN Webmail

vrijdag, maart 4th, 2016

KPN is de grote internet provider van Nederland. Niet alleen biedt KPN internet diensten aan maar ook mobiel, televisie en extra pakketten zoals Spotify. KPN staat bekend om zijn super snelle glasvezel internet verbinding. Hierdoor is downloaden, streamen en browsen geen enkel probleem. Daarbij geeft KPN een gratis Email account met bij elke abonnee. Hierop kunt u uw facturen ontvangen, bekijken en downloaden. Maar de KPN Webmail is niet alleen voor uw KPN facturen. U kunt deze email gebruiken als uw persoonlijke email box. Hierdoor heeft u overal ter wereld en met elk apparaat toegang tot uw KPN Webmail.

 

KPN Webmail op smartphone en Tablet.

KPN webmail is overal ter wereld via de browser te bereiken middels de website van KPN zelf. Hierdoor hoeft u niet een speciaal mobiel apparaat met internet bij zich te hebben om uw webmail te bekijken. Echter biedt KPN webmail de mogelijkheid om uw webmail te ontvangen op andere apparaten zoals Smartphones, Tablets, Desktop en Laptop. Overal is de webmail van KPN te ontvangen. U kunt met uw smart device naar de website van KPN gaan en daar inloggen met uw gebruikersnaam en/of wachtwoord. U kunt ook uw webmail installeren op uw apparaat en zo overal toegang krijgen tot u webmail zonder te hoeven in loggen op de website van KPN.

U heeft voor zowel inloggen via de browser als het downloaden van uw email op uw smart device een email en wachtwoord nodig. Bent u deze vergeten of bent u geblokkeerd dan kunt u uw wachtwoord opvragen of resetten via de KPN website. Gemakkelijk en snel zodat u snel weer bij uw email kunt komen.

KPN klantenservice staat altijd voor u klaar.

De KPN klantenservice is heel de week bereikbaar en gratis te bereiken voor KPN klanten die bellen met een vaste KPN telefoonaansluiting. Hierdoor kunt u altijd gratis om advies of hulp vragen mocht dit nodig zijn. De KPN klantenservice kunt u helpen met installeren, configureren of advies. Heeft u problemen met het inloggen op uw KPN webmail dan kunt u contact opnemen met de KPN klanten service en u wordt goed geholpen. Het kan ook voorkomen dat er een storing optreed terwijl uw probeert in te loggen op uw webmail. Of het inloggen, versturen of ontvangen van uw webmail lukt niet vanwege een storing. Ook hiervoor kunt u contact opnemen met KPN om te controleren of er daadwerkelijk een storing is. Ingeval van een storing zal de klantenservice dit probleem z.s.m. doorspelen naar een monteur om de storing te verhelpen.

http://www.webmail-provider.nl/kpn-webmail

Kleding met daarop promotie

maandag, september 28th, 2015

Bedrijven begroten elk jaar een bepaald budget voor promotie, reclame en marketing. Tegenwoorden zijn er zoveel reclame mogelijkheden zowel offline als online. Offline is het inzetten van reclame met internet buiten beschouwing gelaten. Denk aan televisie- en radioreclame, promotiekleding, billboards langs de weg, flyers en fysieke krant advertenties. Online reclame zijn alle reclame activiteiten die via het internet gebeuren. Denk aan banners, video’s via Youtube, Google AdWords campagne of Social Media.

Om vast te stellen welk medium ingezet moet worden is het belangrijkste om te weten welk doel achter de campagne zit. Is het naamsbekendheid, leads genereren of directe verkopen binnen te halen. Om naamsbekendheid te creëren is promotiekleding een ideaal medium, om leads te genereren is een directe campagne gericht op NAW gegevens goed, voor verkopen is een shopping campagne in Google AdWords het juiste medium.

Het onderdeel wat in dit artikel behandeld wordt is een offline reclame uiting wat voor ieder bedrijf toegepast kan worden op verschillende manieren en doelen, namelijk promotiekleding. Kleding die gemaakt wordt om te dragen met daarop bijvoorbeeld een tekst, actie, logo of slogan. Een leuk voorbeeld wat nu actueel is, is de actie van Jumbo over de Gele Trui actie voor de Tour de France. De opening is dit jaar in Utrecht en Jumbo heeft een actie bedacht om te sparen voor een Gele Trui die aangetrokken kan worden tijdens de start. Uiteraard staat Jumbo met grote letters vermeld op de promotiekleding. Veel consumenten vinden “gratis” sparen voor een dergelijk artikel leuk. Voor Jumbo een stuk reclame met kans op een gigantisch bereik op televisie en directe zichtbaarheid op straat.

Promotiekleding kan ook fungeren als werkkleding voor werknemers. Hoe vaak ziet u wel niet kleding met daarop een logo of slogan van het bedrijf waarvoor ze werkzaam zijn. Het assortiment is enorm qua kledingstukken die gebruikt kunnen worden als promotiekleding. Promotiekleding laten bedrukken kan via een online proces. Voor een actie of een evenement wordt meestal 1 kledingstuk gekozen, bijvoorbeeld een pet of een shirt. Deze worden in sommige gevallen wel met 10 duizenden stuks tegelijk aangevraagd. Hier wordt niet gekeken naar functionaliteit maar meer naar prijs en zichtbaarheid wat opvalt. De andere manier is het aanschaffen van promotiekleding voor uw werknemers. Denk aan bedrijven als hoveniers, schilders, installateurs en loodgieters die op locatie te werk gaan. Voor alle weersomstandigheden zullen bedrukte promotiekledingstukken aangeschaft worden. Deze manier van bedrukte promotiekleding met logo of slogan heeft een dubbele functie. Een goede uitstraling van het personeel en telkens weer de zichtbaarheid van het logo of de naam die op de kleding is verwerkt. 

http://www.shirtsenzo.nl/promotiekleding/