i2D
Artikel Portaal

Er bestaan tal van mogelijkheden om uw administratie te digitaliseren

Heeft u veel papierwerk liggen waar u geen overzicht meer door heeft? In dat geval is het aan te raden om over te stappen naar intelligente documentverwerkingen. Digitale communicatie heeft de laatste jaren een enorme groei meegemaakt. U wilt als ondernemer toch ook meegaan met de tijd? Kies er dan voor om uw administratie te digitaliseren. Bij een specialist in digitale oplossingen als BMconsultants kunt u terecht voor een enorme diversiteit aan mogelijkheden. Om u te helpen om uw administratie op de best mogelijke manier te digitaliseren, kunt u bij deze specialist terecht voor deskundig advies. Zo vertellen ze u alles over de mogelijkheden die ze uw bedrijf kunnen bieden bij het digitaliseren van uw administratie en om gebruik te gaan maken van digitale factuurverwerking. Dit doen ze op basis van een analyse van uw bedrijf en de wensen die u heeft. Hierdoor kunt u echt rekenen op persoonlijk advies.

Vaste werkwijze wanneer u uw administratie laat digitaliseren

Welk gedeelte binnen uw administratie is toe aan digitalisatie? Administratie digitaliseren door BMconsultants wordt gecombineerd met een analyse. Zo begint de specialist vooraf altijd met een Quick Scan Analyse. Dit is een vast onderdeel voorafgaand aan de inrichting van complexere digitaliseringsvraagstukken. Tijdens de analyse wordt gekeken naar de huidige situatie en behoeften op korte en lange termijn. Vervolgens worden mogelijke oplossingen opgesteld en krijgt u advies over invoering van deze scanoplossingen. Uiteindelijk presenteert de specialist de bevindingen, adviezen en een indicatie van de kosten in een rapport. Na de Quick Scan Analyse volgt een offerte en wordt het plan voor bijvoorbeeld de digitale factuurverwerking geïmplementeerd.

Digitale factuurverwerking, hoe gaat dat in zijn werk?

Een digitale administratie kent vele voordelen. Echter gaat er een proces aan vooraf dat deskundig en overzichtelijk moet worden uitgevoerd. Overweegt u om met uw bedrijf over te gaan op digitale factuurverwerking? Dan is het belangrijk dat u van tevoren weet hoe dat in zijn werk gaat. Voordat u digitale factuurverwerking gaat integreren in uw bedrijfsprocessen, moeten eerst alle huidige papieren facturen worden gescand, geïndexeerd en geordend. Hierna is het tijd om het proces van digitale factuurverwerking door te voeren in uw onderneming. Een specialist als BMconsultants kan u hiermee helpen. Met trainingen leren ze uw medewerkers te werken met het digitale factureringssysteem. Op deze manier kunt u in slechts korte tijd de administratie binnen uw onderneming digitaliseren en een snellere factuurverwerking voor de toekomst opzetten.

Comments are closed.